ILYANIS GIFT

ANIS SWEET CHOC

Sunday, February 16, 2014

[ALFAFA COMPLEX]


Sangat bermakna & sangat berbaloi mengenali kamu..jatuh cinta dengan Alfalfa selepas ia membantu saya dalam penyusuan eksklusif selama setahun setengah & sangat-sangat menggembirakan saya bila mana ia membebaskan saya dari masalah constipation a.k.a sembelit..

Wajib dimiliki & diambil setiap hari

~ kaya dengan nutrisi & mineral surih
~ melegakan rasa kebas & sakit sendi
~ merendahkan paras kolesterol
~ mengandungi enzim penting untuk penghadaman

Saya hadiahkan MAMA Alfalfa Alhamdulillah kualiti kesihatan beliau meningkat. Penghadaman lancar & paling best masalah psoriasis beliau semakin pulih..kemerahan pada kulit semakin baik !

Kali ni MAMA saya request untuk beli Alfalfa..esok jugak bley dpt ! 
Semoga MAMA terus sihat & bahagia..sayang MAMA ♥♥♥
 
Untuk maklumat lanjut SILA HUBUNGI
013 2672007 (Nisa)
013 2672008 (Ilyas)
 
 

No comments:

Post a Comment