ILYANIS GIFT

ANIS SWEET CHOC

Thursday, February 13, 2014

[OMEGA GUARD]


Saya kerap sakit kepala tapi saya tiada migrain.  Saya tidak gemar telan paracetamol, panadol, actifast & seumpamanya sebab dari pembacaan & pengalaman orang, macam banyak je yang negatif.  Terutamanya untuk preggy mom.  Saya masih menyusu & saya beranggapan apa pun yang mama makan, anak juga akan dapat dari susu yang diminum.

So lebih rela bertahan & tidur untuk surutkan sakit.  Pernah terlampau sakit smpai menangis di bahu suami. minta dia tolong picitkan.  Mujur time tu dia ada. Bila dia tiada disisi..menangis sorang-sorang, picit sendiri bertemankan minyak cap kapak !

Saya niat nak cari alternatif untuk sihat tanpa abaikan kualiti susu yang diberi kepada anak tersayang.  Saya cubalah Omega Guard Shaklee.  Sehari 2 biji selepas makan.  Minggu terawal saya bitau bff saya, Cateija Aris, cam tiada kesan je omega ni sebab kpala & pangkal leher still sakit bila bangun tido.  Maybe kena try supplement lain..sy teruskan jugak makan sebab banyak lagi kan dalam sebotol tu..
 
Tidak lama selepas tu tanpa saya sedar, rasa cam ehh..byk hari jugak dah x sakit kepala cam slalu ^_- ! Alhmdulillah ! Syukur sangat..Omega berkesan untuk saya di samping extra DHA n EPA supply untuk susu Amira Balqis, 1tahun 4 bulan semoga membesar dengan sihat & bijak dengan susu mama ! InsyaAllah !

Botol pertama Omega Guard saya dah abis, tanpa ragu saya nak teruskan consume Omega Guard untuk kesihatan berpanjangan dengan izin Allah.  Segala catatan di sini adalah benar.  Tiada yang benar melainkan yang benar-benar belaka ^_- . 
 
Untuk maklumat lanjut SILA HUBUNGI
013 2672007 (Nisa)
013 2672008 (Ilyas)
 
 

No comments:

Post a Comment